برای ارتباط با مشاوران کنکور پنگوئن فرم زیر را پر نمایید.
در تمامی ساعت شبانه روز میتوانید با مشاورین پنگوئن ارتباط برقرار کنید.

با پنگوئن به رویاهایت برس
بستن

کنکور را قورت بده

بله بایدم کنکورتان را قورت بدید! مگر شما چیزی از بقیه رتبه برتر‌ها کمتر دارید؟ ما اینجا هستیم تا در کنار هم به اهدافی که در سر داریم، برسیم. اگر شما هم به اهدافی که دارید اهمیت می‌دهید با ما همراه شوید.  ….

به سختی نه! به راحتی کنکورتان را قورت دهید! 

دانش آموزان و کنکوری‌های عزیز، تو این پست، موارد زیر برای شما بررسی میشه و شما می‌تونید به راحتی مشکلات خودتون رو پیدا کنین و یک برنامه‌ی اصولی داشته باشین:

نحوه‌ی صحیح برنامه ریزی
جمع بندی دروس پایه کنکور
اهمیت بالای داشتن برنامه ریزی درست
اهمیت بالای داشتن یک مشاور حرفه‌ای
مزایای داشتن جدول برنامه ریزی مناسب
اهمیت بالای داشتن مشاور انگیزشی

چگونه برنامه ریزی خوبی برای کنکور داشته باشیم؟

برای اینکه یک برنامه‌ریزی موفق داشته باشید، قبل از هر چیز باید یک دید کلی و بلند مدت از دوره‌ی آمادگی برای کنکور، از هم اکنون تا زمان برگزاری آزمون، داشته باشید؛ به این ترتیب که تصمیم بگیرین که می‌خواهید چه مدتی را به مطالعه‌ی اولیه، چه مدتی را به مرور کلی، چه مدتی را به تست‌زنی نهایی و … اختصاص بدین.

تدوین برنامه‌ی هفتگی، بر اساس برنامه‌ی کلی و با توجه به اهمیت دروس، نقاط قوت و ضعف شما در هر درس، میزان ساعاتی که می‌تونید مطالعه کنید و مواردی از این قبیل انجام می‌گیره. تهیه‌ی برنامه‌ی مناسب هفتگی برای اولین بار، بدون خطا و اشتباه نخواهد بود و شاید در اجرای آن با مشکلاتی روبرو شید؛ ولی در مراحل بعدی می‌تونید ایرادهای آن را برطرف کرده و برای هفته‌های آینده، یک برنامه‌ریزی دقیق و واقعی انجام بدید

و در انتها باید برنامه ریزی روزانه دقیقی داشته باشید که بر طبق آن جلو بروید و مدیریت زمان کنید. توجه داشته باشید با یک برنامه ریزی دقیق می‌تونید از خیلی‌ها جلو بزنید.

برنامه ریزی ویژه جمع بندی دروس پایه 

 

تابستان، بهترین دوران برای جمع بندی دروس پایه کنکوره. این ایام می‌تونه تاثیر بسزایی در پیشرفت و قبولی شما داشته باشه. ما در موسسه کنکوری پنگوئن برنامه ویژه‌ای برای ایام جمع بندی دروس پایه کنکور‌تان داریم و شما می‌تونید با این برنامه پیشرفت تراز و رتبه خوبی داشته باشید تا به تمامی اهدافتان برسید.

برنامه ریزی و پیگیری روزانه 

 

دغدغه‌ی اکثر کنکوری‌ها و دانش آموزان عزیز نداشتن برنامه‌ی روزانه و مشاوریه که هر روز پیگیری‌های لازم را انجام بده. مخصوصاً در فصل تابستان و با تمام شدن امتحانات پایان ترم برای شما برنامه‌ی ویژه‌ای داریم تا با خیالی آسوده و راحت درستون رو بخونید. ما این مشکل را براتون حل کردیم و مشاوره و برنامه ریزی به صورت روزانه براتون انجام می‌دیم و مشاور هر شب پیگیر کارتون خواهد بود و مشکلاتتون رو برطرف می‌کنه.

یادتون باشه مشاور دوست شماست نه مراقب شما! در ضمن انتخاب مشاور با خود تونه و می‌تونید بر اساس ویژگی‌هایی که دارین، مشاور‌تون رو انتخاب کنین. همین الان با برنامه درست و مشاور خوب جلو برید تا یک نتیجه‌ی خوب بگیرید!

برای دریافت مشاوره و برنامه ریزی کنکور ، اطلاعات زیر را پر کنید تا مشاوران در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

 

"*" زمینه های مورد نیاز را نشان می دهد

تکنیک های مدیریت زمان در کنکور

 

مدیریت زمان برای کنکور تکنیک‌هایی داره که از جمله‌ی آن می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • زمان اختصاص شده به هر درس را تنظیم کنید
  • سوالات را طبقه بندی کنید
  • برخی سوالات سخت رو پاسخ ندهید
  • به دفترچه‌ی پاسخ در طول امتحان نگاه نکنید
  • زمان خود را ذخیره کنید

 

از همین الان برنامه منظمی داشته باش

برنامه ریزی،مشاوره انگیزشی و مشاوره تحصیلی

"*" زمینه های مورد نیاز را نشان می دهد

کتاب بخونم یا دی‌وی‌دی ببینم؟

خب سوال خیلی از بچه ها اینه که برای کنکور کتاب بخونم و تست بزنم یا دی‌وی‌دی ببینم؟ در جواب این سوال می توان گفت هر کدوم مزایای خاص خودشون رو داره ولی در کل چون برای کنکور باید مدیریت زمان کنیم بهتره کمتر از دی وی دی استفاده کنیم،

یعنی زمانی از دی‌وی‌دی استفاده کنیم که یک مطلب رو با کلاس و جزوه و … متوجه نمیشیم، چون دی‌وی‌دی نگاه کردن زیاد باعث تنبلی ما میشه و زمانی نمیمونه برای تست زدن زیاد و بنابراین نتیجه خوبی نمیگیریم. حواستون باشه کیفیت مطالعه در کنار کمیت مطالعه کمک میکنه شما پیشرفت کنی. پس باید بهترین برنامه ریزی رو داشته باشی!

چرا هزینه زیادی برای دی وی دی بدم و نتیجه نگیرم؟

با کمترین هزینه و با انتخاب یک مشاور حرفه ای بهترین نتیجه رو بگیر

 

مشاوره و برنامه ریزی پنگوئن چجوریه؟

 

خب  میدونم روزای سخت و پر استرسی دارین ولی نگران نباشین ما بهتون کمک میکنیم.تو پکیج مشاوره و برنامه ریزی پنگوئن به صورت روزانه بهتون برنامه تخصصی داده میشه،هر شب با مشاورتون در ارتباطین و میگین چیکارا کردین،تکنیک های مطالعه و تست زنی بهتون گفته میشه،نکات مهمه برنامه ریزی هم بهتون میگیم،خلاصه تنهاتون نمیزاریم.

و اما مشکلی که همه دچار اون میشن رو هم حل میکنیم،اون مشکل چیه؟افت انگیزه و استرس.مشاورامون بهتون مشاوره انگیزشی میدن تا روز کنکور عقب نمونین و بتونین به هدفتون برسین.نگران هیچی نباشین!ما کنارتونیم تا احساس تنهایی نکنین.همین الان با موسسه تماس بگیر تا در کمترین زمان ممکن مشکلت حل شه! راستی برای تدریس خصوصی هم می تونی روی پنگوئن حساب کنی.

چگونه یک برنامه درسی کنکور تهیه کنیم؟

برنامه ریزی باید کاملاً شخصی سازی باشد، یعنی متناسب با شرایط شما برنامه نوشته شود تا نتیجه بگیرید

برنامه آماده نخرید!

خدمات مشاوره و برنامه ریزی vip پنگوئن چیه؟

در ادامه به معرفی خدمات مشاوره و برنامه ریزی ویژه پنگوئن می‌پردازیم:

برنامه ریزی کنکور با پنگوئن

 

برای دریافت خدمات مشاوره و برنامه ریزی vip پنگوئن همین الان فرم زیر رو پر کن

"*" زمینه های مورد نیاز را نشان می دهد

 

بهترین منابع کمک آموزشی کدامند؟

خب اکثر داوطلبان کنکور همیشه دنبال بهترین کتاب های تستی هستن و میخوان سرعت و دقت تست زنیشون بالا بره، ما پیشنهاد میکنیم حتماً کتاب هایی رو تهیه کنید که متناسب با شخصیتتونه و همچنین از یک منبع کمک آموزشی و تست زنی استفاده کنید و با مرور و تحلیل برین جلو.

نگران نباشین ما بهترین کتاب های تستی رو بهتون معرفی میکنیم. البته توجه داشته باشین که علاوه بر کتاب باید بدونید که هر درسی رو چه موقع تست بزنید و چگونه تست بزنید و درصد بگیرید و تحلیل کنید.

بهترین کتاب های کمک آموزشی و تستی رو از مشاوران پنگوئن بخواهید.

برنامه ریزی خیلی مهمه بچه ها. پیشنهاد می کنیم حتما یه سر به مقاله برنامه درسی برای کنکور بزنید.

چه نکاتی رو باید رعایت کنم تا برنامه ریزی خوبی داشته باشم؟

گام اول
  • خب بچه ها تو مرحله اول واسه خودتون هدف داشته باشید و سپس بیاین برنامه ریزی رو شروع کنید. مثلا بگید میخوایم این هفته 30 ساعت مطالعه کنم یا این هفته نصف ادبیات سال دوم رو تموم کنم یا هر هدف کوتاهی که دوس دارین داشته باشین رو بگین ولی رویایی هدف کوتاه مدت نداشته باشید.
گام دوم
  • بچه ها تو برنامتون تک درسی نباشید یعنی اینکه میبینم بعضی از دانش آموزا تو یک روز یک درس رو فقط میخونن اونم مثلا 5 ساعت!این اشتباهه و بازده نداره. ذهنتم خسته میشه و نمیتونین خوب تمرکز کنین.
گام سوم
  • تو برنامه ریزی روزانه خودتون متناسب با شرایط خودتون ساعت بندی کنین و یهو نگین 10 ساعت برنامه ریزی میکنم و کلا 2 ساعت بخونین!متناسب با شرایطتون برنامه بچینید.کم کم ساعت مطالعه رو ببرید بالا بهتره یهو بخواین ببرین بالا و بهش نرسین!
گام چهارم
  • تو برنامتون چرا استراحت و تفریح نمیزارید؟ بچه ها فکر نکنین اگه استراحت نکنین موفق میشین! استراحت و تفریح داشته باشین تا خسته نشین.
گام پنجم
  • در طول روز هم درس اختصاصی بخونید و هم عمومی. یعنی ترکیبی برنامه بچینید و درس های سخت رو پشت سر هم نزارید تا خسته نشین.
گام ششم
  • تست های هر درس رو به موقع و در زمان مشخص بزنید. دروس عمومی زمان خاصی برای تست زدن دارن و دروس اختصاصی هم همینطور!

نگران هیچی نباش، من کنارتم!

 

جهت دریافت برنامه ریزی vip  پنگوئن

با مشاوران پنگوئن تماس بگیرید

تنظیم خواب

برای تنظیم خواب و خواب مفید موارد زیر رو رعایت کنید:

  • خواب مناسب بین 6 تا 8 ساعت می باشد.
  • ساعتتان را دقیقا برای همان زمانی تنظیم کنید که می‌خواهید بیدار شوید.
  • اول شب غذا بخورید و قبل خوابیدن سنگین نباشید.
  • عصرها از هیچ محرکی استفاده نکنید.
  • چند ساعت قبل از خواب ورزش‌های سنگین انجام ندهید.
  • موقع خواب به صفحه نمایش‌ها خیره نشوید.
  • دمای اتاق و بدن‌تان را تنظیم کنید.

تفاوت خواندن برای مدرسه و کنکور

خب بچه ها چند نکته در این بحث وجود داره که باید بهش توجه کرد، شما در مدرسه به صورت تشریحی مطالعه می‌کنید و این هم مهمه، چون معدل کتبی سال دوازدهم تاثیر مثبت داره اما از اون مهمتر اینه که شما در کنکور چه درصدهایی کسب کنید و اولین ملاک قبولی دانش آموزان در کنکور، نتیجه روز آزمون کنکور سراسریه، بنابراین تست زدن و یادگیری تکنیک های تست زنی از اهمیت بالایی برخورداره.

شاید باورتون نشه ما کلی معدل 20 و بالای 19 داریم که اصلا رتبه خوبی کسب نمیکنن و کلی معدل زیر 16 و 17 داریم که رتبه خیلی خوبی کسب میکنن، پس چه معدل بالایی داری و چه معدل پایینی داری کنکوری و تستی بخون تا بهترین نتیجه رو کسب کنی!

چطور درس‌هایی که ازشون متنفریم رو بخونیم؟

یکسری درس‌ها هستن که ممکنه بعد از قبولی در دانشگاه دیگه رنگ اون رو نبینی اما برای اینکه نتیجه خوبی بگیری باید اون‌ها رو بخونی.

پس به جای اینکه غر بزنی که من عربی نمی خونم یا من از ریاضی بدم میاد با یک برنامه ریزی صحیح درس‌هایی که چندان علاقه‌ای به اون‌ها نداری رو مطالعه کن. تصورت این باشه که این درس‌ها چقدر در آینده خودت تاثیر گذاره و درصد بالای اون‌ها میتونه مسیر زندگی‌ات رو عوض کنه.

البته میتونی از سیستم پاداش و مجازات هم استفاده کنی. بعد از اینکه برنامه درسی خودت رو اجرا کردی به خودت جایزه بده، مثلاً با خودت بگو «بعد از تموم کردن این فصل یه میان وعده خوشمزه میخورم.» یا «اگه تمام برنامه امروز رو اجرا کردم، می‌تونم امشب سریال مورد علاقم رو ببینم.».

مسلما ساعت‌های خوندن درسی که بهش علاقه نداری تو رو خسته و بی حوصله میکنه پس با پاداش دادن به خودت مطالعه این درس‌ها رو به فعالیتی لذت بخش تبدیل کن.

 

یادت باشه که ممکنه درس هایی که میخونی رو دوس نداشته باشی، اما میتونی به روشی بخونی که دوسشون داشته باشی!

 

تکنیک های تست زنی

 

  • علامت گذاری سوالات وقت گیر
  • مدیریت زمان
  • حل سوالات ساده و سپس دشوار
  • حذف گزینه غلط
  • هدفگذاری روزانه

پنگوئن و برنامه ریزی کنکور حرفه ای

از اوقات مرده برای مطالعه استفاده کنید.

به ویژه دروس حفظ کردنی را در این زمان ها مرور کنید.

مزایای داشتن جدول برنامه ریزی درسی

 

  • کنترل دقیق و نظارت بر فعالیت های روزانه
  • ارزیابی شخصی و کمک به پیشرفت دانش آموزان و کنکوری ها
  • افزایش تمرکز در هنگام مطالعه و تست زنی
  • افزایش انگیزه و شادی و نشاط در طول مدت کنکور

ضمانت بازگشت وجه +مشاوره اولیه رایگان

آزمون و تحلیل آزمون

 

سوالی که تو ذهن همه به وجود میاد اینه آیا آزمون دادن خوبه؟تحلیل آزمون خوبه؟در خونه میشه آزمون داد یا خیر؟در جواب سوالات می توان گفت بله آزمون دادن خیلی خوبه حتی یک آزمون کوچک در منزل اما مهمتر از اون تحلیل آزمون هست که میتونه به پیشرفت ما کمک کنه و ما میتونیم به چند نکته برسیم:

 

  • نقاط ضعف خودمون رو بشناسیم و بهبودش بدیم
  • نقاط قوت خودمونو تقویت بدیم
  • نکته جدیدی یاد بگیریم
  • پیشرفت خودمون رو ببینیم
  • افزایش درصد داشته باشیم
  • افزایش تراز داشته باشیم
  • برنامه ریزی بهتری داشته باشیم

برای شرکت در  آزمون های آزمایشی همین الان با مشاوران پنگوئن تماس بگیرین

هدف گذاری کن

 

بچه ها هدف گذاری خیلی مهمه،البته هدف گذاری باید استاندارد باشه،حتما برای خودتون هدف گذاری کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت داشته باشین،هدف گذاری برای ساعت مطالعه در روز و هفته و ماه،هدف گذاری تعداد تست در بازه های زمانی متفاوت،افزایش تراز و سایر موارد میتونه به شما کمک کنه به هدف اصلیتون برسین.از همین الان شروع کن به هدف گذاری!مثلا هدف امروز میتونه 5 ساعت مطالعه و 100 تست باشه و برای فردا 5:30 ساعت مطالعه و 110 تست باشه.

 

تو میتونی!

فقط کافیه بخوای و از الان شروع کنی!

مشاوره انگیزشی پنگوئن

 

استرس داری؟تمرکز نداری؟فکر میکنی زمان کمی مونده؟مشکل خانوادگی داری؟پایه ضعیفی؟حامی نداری؟نگران هیچی نباش با مشاوره انگیزشی پنگوئن حالت خوبه خوب میشه.ما هر روز کنارتیم و جدا از مسائل درسی و تحصیلی میتونی با مشاورت که مثل دوستته درد و دل کنی،راحت صحبت کنی و ازش کمک بخوای تا بتونی شرایط رو کنترل و مدیریت کنی.تو توانایی زیادی داری و ما کاری میکنیم که همه چیز درست شه.نگران نباش.من کنارتم!

همین الان تماس بگیر با مشاوران پنگوئن صحبت کن!مطمئن باش حالت خوب میشه!

اما چند نکته مهم برای موفقیت در کنکور

 

1_برنامه ریزی درستی داشته باش

2_مشاوره انگیزشی خوبی داشته باش

3_مدیریت زمان داشته باش

4_تکنیک های مطالعه و تست زنی رو یاد بگیر

5_هوشمندانه تلاش کن

6-هدف گذاری کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت داشته باش

 

و اما زمان رو از دست نده!

این روزها بر نمیگرده!

برای دریافت مشاوره و برنامه ریزی درست برای کنکور ، اطلاعات زیر را پر کنید تا مشاوران در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

 

"*" زمینه های مورد نیاز را نشان می دهد

ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest
259 اگه سوالی داری بپرس، اگه نظری داری بگو...
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
اشنا

من امسال یایه دهم میرم میخام ازامسال شروع به خودن برای کنکوربکنم من نمونه قبول شدم وازشنبه تاچهارشنبه تومدرسه هستم میخواستم بهم کمک کنین یک برنامه ریزی درست برای کنکورداشته باشم البته رشته ریاضی فزیک مخو اهم برم

کاربران ناشناس

سلام من امسال یازدهم میخونم کارودانش ومی خوام در کنکور کنکور انسانی بدم می تونم

Maryam

وقت بخیر . ایا مشاوره هاتون رایگانه؟

اشنا

من میواخم برای کنکوریرنامه ریزی کنک پایه دهم هستم ورشته ریاضی فزیک

زهرا

سلام من میخوام امسال کنکور بدم
می خواستم ی برنامه خوب بهم بدین
با تشکر

امیر

سلام ببخشید مشاورین شما رایگان هست یا نه؟؟

Meri

من پایه دوزاهمم و رشته کامپیوتر
خیلی سر در گمم نمیدونم چطوری شروع کنم?

Nim

امیدی هست ک کسی ک چن سال از درس دور بوده دوباره شروع ب خوندن کنه البته با ۲۵ درصد جانبازی و هدف پزشکی

لیلا

سلام آیا در قبال این برنامه ریزی چقدر مبلغ دریافت میشه؟

Ali

سلام خسته نباشید من یک سال کنکور دادم ولی نتیجه بدی داده الان هم سردرگمم آیا بخونم یانه

rahil

سلام وقت بخیر
من قصد دارم در کنکور زبان ۹۹ شرکت کنم
و یک دانشگاه سراسری خوب در تهران قبول شم‌ میخواستم بدونم ایا اگه از الان گشدوع به خوندن کنم شانس قبولی دارم؟

زهرا

سلام من پشت کنکوریم چطور میتونم برای کنکور آماده بشم و از الان هم میخوام شروع کنم

مهناز

من بعد از چند سال دوری از درس میخوام کنکور شرکت کنم امیدی هم تو این مدت زمان کم نتیجه قابل قبولی کسب کنم؟

علی

سلام من پایه ی دهم انسانی هستم کلاس وتست خوب برای کنکور میخوام

زهرا

سلام اسم من زهراس رشتم تجربی بوده الان میخوام واسه کنکورانسانی بخونم هیچ اطلاعیم ازکتاباش ودرساش ندارم بایدچیکارکنم؟؟؟

زهرا

ببخشید من میخوام امسال کنکور انسانی بدم و نمی دونم چه جوری شروع کنم چیکار کنم

M....

سلام وقت بخیر .
من کلاس دهمم و رشتم گرافیکه دوست دارم از امسال برای کنکور شروع ب خوندن کنم .
اگه میشه ی خورده در مورد پک های آموزشیتون و هزینشون توضیح بدید.
ممنون.

raha

چقد میگیرین؟

رها

سلام خسته نباشيد يه سوال داشتم
من آموزش زبان شبانه٩٨ قبول شدم و تو كارنامه سبزم روزانه هم قبول شدم. ولي چون مسافتش تا شهرمون زياد بود نرفتم و الان شبانه ميخونم
ميخواستم بدونم واسه كنكور ٩٩ ميتونم شركت كنم و دبيري زبان قبول شم ؟ يا محرومم؟
اگه محرومم در چه صورتي ميتونم ؟ حتما بايد انصراف بدم؟. دو سال ديگه چطور؟ اخه محروميت تا دوساله

شیما

سلام
من سال ۹۴ دیپلم ریاضی فیزیک گرفتم و و پیش دانشگاهی هم ۹۵ و کنکور ۹۵ ریاضی دادم و مهندسی شهرسازی خوندم
اما الان حس میکنم واقعا اون چیزی که میخوام اینه ک کنکور انسانی بدم !
اگه بخوام سال بعد کنکور انسانی بدم باید اول دیپلم انسانی بگیرم ؟ یا با دیپلم ریاضی میتونم برای کنکور ثبت نام کنم ؟؟

Nhid

قیمت پکیجتون به چه صورته؟
برای رشته حسابداریم مشاوره و برنامه ریزی دارین؟

امیرحسین

سلام
یک سوال داشتم ایا منی که ازمون دکتری زبان شناسی شرکت کردم و اسفند کنکور هست میتونم برای کنکور سراسری که تیر برگزار میشه و هنوز ثبت نامش شروع نشده هم شرکت کنم یا که نمیتونم؟!
ممنون

مریم

سلام من پشت کنکوریم نظام جدیدم رشتم تجربیه میخوام‌کنکور انسانی بدم واسه دانشگاه فرهنگیان ان شاءالله قبول بشم ولی هیچ اطلاعی از کتابای انسانی ندارم چیکار کنم؟؟؟

Elaheh

سلام من امسال کنکوری هستم الان سه ساله دارم میخونم ولی نتیجه نمیگیرم برنامه هم دارم تو رو خدا کمکم کنین به خدا دیگه نمیتونم چیکار کنم ???

Zahra

سلام خسته نباشید من پایه دهم انسانی هستم از الان به فکر کنکورم و قصد دارم که تابستون همه ی درسای دهم ودقیق بخونم و تست بزنم ولی همش فکر می کنم که چجوری می تونم رتبه خوبی کسب کنم تو کنکور بین این هم جمعیت؟

Dokhtar. Khoda

سلام من دیپلمه کامپیوتر هستم نظام قدیم و اینکه من بعد از سه سال می‌خوام کنکور بدم دوسال قبل هم ک کنکور شرکت کردم بدون آزمون بوده کنکور درواقع از درس و این چیزا میشه گفت ک دور شدم والان کتابهای سال اول و دوم رو ندارم ب دلایلی
فقط کتابهای سال سومم رو دارم
میخواستم برا تست زنی و مشاوره باهاتون صحبت کنم

Hani

سلام. خسته نباشید
ببخشید. نمرات. ترم اول
دی ماه. در امتحانات نهایی تاثیر داره

M

سلام وقتتون بخیر .
من پایه دوازدهم کامپیوتر هستم و هدفم قبول شدن در دانشگاه الزهرا (روزانه) هست ، اما در کنار اون از اونجایی که به رشته روانشناسی علاقه دارم قصد تحصیل همزمان رو داشتم و میخواستم در کنار رشته خودم روانشناسی رو در دانگشاه آزاد بخونم .
آیا امکانش هست ؟ ممکنه که به اینصورت دو رشته رو باهم خوند ؟ با تداخل زمانی کلاس ها چیکار باید کرد؟
به شدو سردرگمم . ممنون میشم راهنمایی کنید
هزینه مشاوره تلفنیتون چقدره؟

کاربران ناشناس

سلام من 15سال پیش دیپلم تجربی گرفتم و همون سال پزشکی آزاد قبول شدم و نرفتم
اما الان مهندس عمرانم و میخوام امسال پزشکی قبول شم به نظرتون شدنیه؟

E

سلام وقتتون بخیر من چند ماه شروع کردم به خوندن برای کنکور تجربی(نظام قدیم) ولی اصلا خوب پیش نرفتم زیاد درسا رو نخوندم الان تصمیم گرفتم کنکور انسانی بدم برای اینکه تربیت معلم قبول بشم حالا نمیدونم چیکار کنم سر در گمم به نظرتون وقت دارم برای انسانی بخونم یا همون درسای تجربی رو ادامه بدم و خودم برای کنکور تجربی آماده کنم

رضا

سلام خسته نباشید.
ببخشید من دیپلم فنی نظام قدیم دارم مدرک کاردانی کامپیوتر از دانشگاه علمی کاربردی گرفتم الان میتونم برا کنکور تجربی ثبتنام کنم؟ و آیا مدرک کاردانی به جای مدرک پیش دانشگاهی کافیه؟ واینکه تو ثبتنام باید معدل دیپلمم رو وارد کنم یا کاردانی؟

مهدی

رشته حسابداری زیر شاخه کدام گروه هست؟
ریاضی وفنی؟
تجربی یا انسانی

معصومه

ثلام من سال قبل کنکور دادم موفق نشدم الان دوبارع میخوام شروع کنم ولی برنامه ریزی ندارم امکانش هست کمکم کنین؟

حسام

سلام خیلی ممنون به خاطر مقاله خوبتون خیلی بهم انگیزه داد
من تا حالا هیچی برای کنکور نخوندم چون انگیزه ای نداشتم حالا که مقاله شما رو خوندم دیدم به کنکور عوض شد میخوام از همین الآن شروع کنم
چطوری شروع به درس خوندن کنم؟
رشتم ریاضیه

سارا

ساراتجربی نظام جدید:سلام من امسال سال دومه که میخوام کنکور بدم میخواستم بدونم واقعا امیدی هست که بخونم واینکه هزینه ی مشاوره وبرنامه ریزی کردن چقدر میشه چون من از لحاظ مالی مشکل دارم.

کاربران ناشناس

اره

مهلا

سلام وقتتون بخیر
من رشتم انسانیه و دوازدهمی هستم
بخاطر یک سری مشکلات تا الان فقط مرور خیلی کمی روی بعضی دروس پایه داشتم و دروس دوازدهم (قسمتی که توسط دبیران تدریس شده) رو هم خیلی ریز و دقیق خوندم…مشکل مدیریت زمان دارم و اینکه واقعا نمیدونم چطور و از چه درسایی باید شروع کنم…این پکیج چطور و در چه رنج قیمتی هست؟
با تشکر

Zz

سلام.من دنبال ی مشاور هستم ک فقط از لحاظ روانشناسی بهم کمک کنه وانگیزشی باشه.تاالان درس خوندم وباقی راه رو ب ی مشاور باهزینه کم احتیاج دارم.کسی رو سراغ دارید؟

ملیسا

من چند وقته پرش ذهن دارم نمیتونم تمرکز کنم !!!! همش پایه گوشیممو استرس دارم ! چند ماه دیگه هم کنکور واقعا نمیدونم باید چیکار کنم

مهرسا

سلام ببخشید من کنکور هنرم از الان میخام شروع کنم خیلی دیره ولی شما میتونین کمکم کنین؟پارسال کنکور دادم ولی رتبم خوب نشد..امسال میشه یعنی..?☹️

فرزانه

سلام خسته نباشین .من میخوام کنکور تجربی حتما پزشکی بیارم . خیلیم میخونم ولی میخوام بیشتر کار کنم

زهرا

سلام روزتون بخیر،میخواستم بدونم با مدرک کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی و یا زبان و ادبیات انگلیسی میتونم در آموزشگاه زبان تدریس کنم؟آخه مدرک کارشناسیم مدیریت است و زبان نیست.ممنون میشم جواب بدین.

علی

سلام خسته نباشید
من پایه دهم رشته تجربی هستم تا الان هیچی تست کار نکردم و از اواخر خرداد میخوام تو کلاسای کنکور شرکت کنم. دوست دارم پزشکی قبول شم ولی کمتر از دو ما وقت دارم تا دهمم رو تکمیل کنم.
ممنن میشم راهنمتییم کنین

غریبه

سلام من نظام جدیدم و معدل دیپلمم ۱۴ است ولی سال های دیگه ۱۸ خورده ای می خواستم بدونم من بدون کنکور می تونم روانشناسی دانشگاه ازاد قبول شم؟

کاربران ناشناس

سلام من سال یازدهم تجربی هستم کتابام نصفه مونده چی کار باید کنم کمکم کنید بای برنامه ریزی عالی

سمیه

سلام رتبه ۸۰۰۰ میتونه ژنتیک قبول بشه؟؟؟

کوثر

سلام امید وارم حال همه هم وطنان خوب و خوس و سلامت باشه . و همچین خسته نباشیدی گفته باشم به تراح این مقاله …
من امسال ساله یازدهم هستم . رشته انسانی . و میخوام دبیری زبان و ادبیات فارسی بشم …
نمیدونم چطوری شروع کنم و اصلا چطور تستی بخونم . نیاز ب ی برنامه ریزی دارم میشع کمکم کنید ؟

الیکا

سلام . با احترام اگر برایتان مقدور است لطفا به سوالات زیر پاسخ دهید:
1-برای مقطع کاردانی به کارشناسی بدون کنکور ممکنه اولویت بندی نمایید بین دانشگاه علم و فرهنگ ؛ پیام نور؛ جامع علمی کاربردی کدام به لحاظ آموزشی و مدرک معتبر است؟
2- در صورت قبولی در یکی از این دانشگاهها، چنانچه انصراف بدهیم آیا تا دو سال حق شرکت در هیچ آزمونی را نخواهیم داشت؟
سپاس

ابوالفضل

سلام من دوازدهمی هستم می خواستم ازالن برای کنکوربخونم می خواستم بپرسم اگه معدل پایین باشه تورتبه ی من درکنکورلطمه میزنه وهمچنین یه برنامه برای کنکورمی خواستم من رشتم تجربی.

elika

سلام ضمن تشکر از پاسخ شما. لطفا بفرمایید بین دانشگاه علم و فرهنگ ودانشگاه پیام نور علیرغم تفاوت حضوری و غیر حضوری بودن آن کدامیک از نظر آموزشی و مدرکی در اولویت قرار دارد؟

نگین

سلام خسته نباشید میشه در مورد دانشگاه پیام نور بدون کنکور یه توضیح بدید

کاربران ناشناس

با سلام
من امسال پایه دوازدهم هستم هیچیم تاحالابه صورت جدی نخوندم الانم درحال دادن امتحان نهایی ام رشته امم انسانی میخوام بعدازامتحان نهایی شروع بخوندن کنم چون کنکور۳۰،۳۱مردادحدود۱ماه و۱۵روزوقت دارم بنظرتون میتونم کاری کنم؟اگرمیتونم تابایه مشاوربرم صحبت کنم و برنامه بریزم جدی بخونم.باتشکر

Amir

من می خواهم برای کنکور سال 1400بخونم می خواهم از الان شروع کنم لطفا به من کمک کنین ی برنامه بهم بدین و چند تا کتاب بهم معرفی کنید که بخرم کنکور 1400علوم انسانی لطفا کمکم کنین

Awin

سلام خسته نباشید ببخشید من کنکوری هستم تاحالا خوب درس نخوندم وامتحان نهایی میدم بعداز امتحانات شروع کنم میتونم تودانشگافرهنگیان قبول بشم رشته ام انسانیه

هانیه

سلام وقتتون بخیر
من رشتم انسانی،سال دیگه کنکور دارم،میخواستم یه برنامه ریزی خوب بهم بدین
با تشکر

فرشته

من پایه ی یازدهم روبه دوازدهم هستم رشته مم علوم انسانیه و میخوام که از الان شروع به خوندن واسه کنکور کنم ولی نمیدونم چجور بخونم و چکارکنم

رویا عباس زاده

سلام.روزتون بخیر.من لیسانس پرستاری دارم.آیا می توانم در کنکور کارشناسی صنایع دستی شرکت کنم؟

mahsa

سلام روزتون بخیرمن سال آخر رشته انسانیم برای جمع بندی دروس کمی مشکل دارم واصلا نمیدونم چطوری واسه جمع بندی برنامه ریزی کنم

فرشته

سلام خسته نباشی من سال ۱۱ تولید محتوا هستم خواستم ببینم باید چه جوری در کنکور شرکت کنم و جه کنکوری بدم برای نرم افزار میتونم از الان بخونم برا کنکور یا نه