برای ارتباط با مشاوران کنکور پنگوئن فرم زیر را پر نمایید.
در تمامی ساعت شبانه روز میتوانید با مشاورین پنگوئن ارتباط برقرار کنید.

با پنگوئن به رویاهایت برس
بستن

تدریس خصوصی پنگوئنی

تدریس خصوصی پنگوئنی

 

خب دانش آموزان و کنکوری های عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه.میدونم این روزا تو برخی درس ها مشکل دارین و دوس دارین زودتر تو درس هاتون قوی بشین تا عقب نمونین.نگران نباشین.به راحتی میتونین تو درس هاتون قوی بشین.ما هم کمکتون میکنیم.تدریس خصوصی پنگوئنی به شیوه ای ارایه میشه که هم درستون قوی بشه،هم از درس خوندن لذت ببرین و هم حالتون خوب بشه.اما چگونه؟مگه میشه با درس خوندن حالمون خوب بشه؟

 

هماهنگی کلاس آنلاین

"*" زمینه های مورد نیاز را نشان می دهد

 

 

در جواب این سوال می توان گفت شیوه جدید درس خوندن و تدریس معلمان پنگوئن به گونه ای هست که شما در کمترین زمان ممکن از درس خوندن لذت ببرین و به راحتی با معلمتون در ارتباط باشین و معلمتون شما رو کمک کنه به نتیجه مطلوب برسید.خلاصه بگم میتونین با معلمتون راحت باشین حتی سوالات خیلی ساده که توش مشکل دارین رو چند بار ازش بپرسین!

 

 

تو چه درسی مشکل داری؟

 

ریاضی؟فیزیک؟شیمی؟علوم؟زیست؟عربی؟فارسی؟

تشریحی؟تستی؟کنکوری؟رفع اشکال؟مرور؟

تو هر درسی با هر روشی مشکل داشته باشی میتونی بهترین نتیجه رو با ما بگیری.کافیه زمان رو از دست ندی.الان که کرونا اومده و آموزش مدارس ضعیف شده باید خودت رو تقویت کنی که از بقیه جا نمونی

 

در کنار گرفتن کلاس میتونی از مشاوره تحصیلی و انگیزشی مشاوران کمک بگیری

"*" زمینه های مورد نیاز را نشان می دهد

 

 

ویژگی های یک روش تدریس خوب چیه؟

 

  •  تعامل بین معلم و دانش آموز باشه. یعنی ارتباط دو طرفه باشه و این ارتباط نزدیک باشه تا دانش آموز با معلم خود احساس راحتی کنه و محیط کلاس خصوصی از فضای مدرسه به دور باشه. 
  •     مدرس اهداف تدریس خود در هر جلسه و موضوع درس را برای دانش آموز مشخص کنه که دانش آموز هم آماده یادگیری باشه.
  •      ایجاد فضای آموزشی خوب توسط مدرس که دانش آموز بتونه به راحتی و با انرژی مطالب درسی را یاد بگیره.

کلاس های تشریحی و تستی در تمامی پایه ها

"*" زمینه های مورد نیاز را نشان می دهد

 

 

آیا معلم خصوصی نیاز هست؟

 

خب الان خیلی از بچه ها با نداشتن وقت کافی برای درس خوندن مواجه هستن و زمان رفت و آمد هم برای رفتن به کلاس زیاد هست و نمیتونن به همه درس ها برسن.ما برای این مشکل شما چاره ای چیدیم که از کلاس های خصوصی استفاده کنین تا زمان خودتون رو مدیریت کنین و همچنین هزینه ای برای رفت و آمد نداشته باشین.توجه کنین که معلم خصوصی میتونه علاوه بر تدریس مطالب درسی به شما کمک کنه که مطالب رو چجوری بخونین و یا تست بزنید و زودتر زمان از دست رفته رو جبران کنین!

حالا این سوال مطرح هست که آیا برای همه دروس باید کلاس بگیرم؟در چه درس هایی احتیاج به کلاس خصوصی هست؟در جواب این سوال می توان گفت که شما میتونین همین الان با مشاوران پنگوئن تماس بگیرین تا شما رو در این خصوص راهنمایی کنن تا بهترین نتیجه رو بگیرین و در کمترین زمان ممکن به اهدافتون برسین. برای مشاوره تلفنی و آنلاین کنکور هم می تونید روی پنگوئن حساب کنید.

 

آموزش از راه دور

 

خب یکی از خدمات نوین موسسه پنگوئن اینه که به شما کمک میکنه به صورت آنلاین با معلم خودتون در ارتباط باشین و آموزش لازم رو دریافت کنین.خیلی وقت ها بچه ها در شهرهای دور از معلم خصوصی خوب محرومن و نمیتونن معلم خوبی داشته باشن.برای حل این مشکل شما میتونین درخواست معلم غیرحضوری پنگوئن بدین و از خدمات آنلاین و غیرحضوری پنگوئنی بهره مند شوین و از درس خوندن لذت ببرین و از هر جای ایران باشین به راحتی بتونین استفاده لازم رو از کلاس های تخصصی پنگوئن ببرین.

 

 

کلاس رفع اشکال هم دارین؟

 

خب رسیدیم به قسمت جذاب این مقاله.خیلی وقت ها براتون پیش میاد که احتیاجی به کلاس خصوصی همه مباحث ندارین و فقط میخواین رفع اشکال کنید،ما برای این خواسته شما فکر اساسی کرده ایم و شما میتوانید از کلاس های رفع اشکال پنگوئن استفاده کنین که هم صرفه جویی در زمان کرده باشید و از لحاظ مالی هزینه زیادی نکرده باشید.گاهی وقت ها رفع اشکال خوب میتونه شما رو چند پله از بقیه جلو بندازه!

 

کلاس رفع اشکال،صرفه جویی در زمان و یادگیری بهتر

 

من تو تست زدن ضعیفم کلاس تستی هم دارین؟

 

خب این دغدغه همه دانش آموزان و کنکوری ها هست که با اینکه تو مسایل تشریحی بسیار خوب هستن اما نمیتوانن تست خوبی بزنن و درصد بالایی کسب کنن و به همین دلیل احتیاج به کلاس تستی دارن تا بتونن نتیجه مطلوب رو بگیرن.خب حالا نگران این موضوع نباشین،شما میتونین درخواست کلاس تستی از اساتید برجسته پنگوئن بدین و این نگرانی رو حل کنین.ما هم کنارتونیم تا بهترین نتیجه رو کسب کنید! راستی نظرت چیه در مورد برنامه ریزی درسی برای کنکور بیشتر بخونی؟

 

زمان رو از دست نده!موفقیت همین نزدیک است.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 اگه سوالی داری بپرس، اگه نظری داری بگو...
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments