برای ارتباط با مشاوران کنکور پنگوئن فرم زیر را پر نمایید.
در تمامی ساعت شبانه روز میتوانید با مشاورین پنگوئن ارتباط برقرار کنید.

با پنگوئن به رویاهایت برس
بستن

برنامه ریزی به سبک پنگوئن

برنامه ریزی به سبک پنگوئن

 

خب مدرسه ها هم شروع شده و دغدغه شما دانش آموزان اینه که چجوری برنامه ریزی کنید که هم به برنامه مدرستون برسید و هم چجوری تست بزنید و خودتون رو آماده کنید.نگران نباشین به راحتی میتونین با یک برنامه خوب و متعادل به همه اهدافتون برسین.برنامه ریزی به سبک  پنگوئن به شما کمک میکنه هم مدیریت زمان داشته باشید و هم دروس پایه خودتون رو تقویت کنید و هم با روش های صحیح مطالعه و تست زنی آشنا بشید و در کمترین زمان ممکن به خواسته هاتون برسید و تفریح و استراحتتون هم سر جاش باشه و احساس خستگی نکنین. راستی از الان به فکر اردوی نوروزی هستین دیگه؟

 

 

هیچ موفقیتی بدون برنامه ریزی امکان پذیر نیست!

 

برنامه ریزی باعث میشه زمان اتلافی تو کمتر بشه. اما چطوری؟ خیلی وقتا پیش اومده که رفتین سفر یا پیکنیک و یه چیزی رو فراموش کردیم برداریم. برای پیدا کردن یا جایگزین کردن اون وسیله مجبوریم زمان زیادی رو تلف کنیم. اما اگه از همون اول درست برنامه ریزی کرده بودیم در آینده راحت تر بودیم و زمانمون هم صرف تفریحات دیگه میشد. البته همین ها جزئی از شیرینی سفر محسوب میشه.پس به همین راحتی میتونی استرس رو دور کنی و به همه کارات برسی!

حالا فرض کن یک برنامه ریزی درسی خوبی داشته باشی،دقت کن که گفتم برنامه ریزی خوب نه برنامه ریزی سخت و فشرده و با ساعات بالا!برنامه تو باید متعادل باشه و باهاش احساس راحتی کنی تا بتونی نتیجه مطلوب بگیری.

 

فرصت را از دست ندهید!

موفقیت همین نزدیکی هاست! 

فصل بندی برنامه ریزی

 

خب تابستون تموم شد  و فصل پاییز رسیده و مدرسه ها هم شروع شده،پس یک برنامه ریزی متناسب با این شرایط باید داشته باشیم.به نظرم باید برنامه ریزی فصل پاییز رو زرد رنگ کنیم و متناسب با این فصل یک برنامه ریزی خوب داشته باشیم تا بدنتون عادت کنه به این فصل و برنامه مدرسه!

دانش آموزان عزیز یک نکته !تو فصل زرد ،برنامه ریزی باید به ثبات برسه و هم دروس خودمونو بخونیم برای امتحانات مدرسه و هم تست بیشتر کار کنیم و کم کم مسلط بشیم.خب حالا چیکار کنیم که برنامه ریزیمون بهتر بشه؟در ادامه نکات مهم برنامه ریزی و اصول برنامه ریزی رو براتون میگیم تا خیلی راحت از این استرس کنکور دور بشیم.

 

 

چه نکاتی رو باید رعایت کنم تا برنامه ریزی خوبی داشته باشم؟

 

گام اول:خب بچه ها تو مرحله اول واسه خودتون هدف داشته باشید و سپس بیاین برنامه ریزی رو شروع کنید.مثلا بگید میخوایم این هفته ۳۰ ساعت مطالعه کنم یا این هفته نصف ادبیات سال دوم رو تموم کنم یا هر هدف کوتاهی که دوس دارین داشته باشین رو بگین ولی رویایی هدف کوتاه مدت نداشته باشید.

گام دوم:بچه ها تو برنامتون تک درسی نباشید یعنی اینکه میبینم بعضی از دانش آموزا تو یک روز یک درس رو فقط میخونن اونم مثلا ۵ ساعت!این اشتباهه و بازده نداره.ذهنتم خسته میشه و نمیتونین خوب تمرکز کنین.

گام سوم:تو برنامه ریزی روزانه خودتون متناسب با شرایط خودتون ساعت بندی کنین و یهو نگین ۱۰ ساعت برنامه ریزی میکنم و کلا ۲ ساعت بخونین!متناسب با شرایطتون برنامه بچینید.کم کم ساعت مطالعه رو ببرید بالا بهتره یهو بخواین ببرین بالا و بهش نرسین!

گام چهارم:تو برنامتون چرا استراحت و تفریح نمیزارید؟بچه ها فکر نکنین اگه استراحت نکنین موفق میشین!استراحت و تفریح داشته باشین تا خسته نشین

گام پنجم:در طول روز هم درس اختصاصی بخونید و هم عمومی.یعنی ترکیبی برنامه بچینید و درس های سخت رو پشت سر هم نزارید تا خسته نشین.

گام ششم:تست های هر درس رو به موقع و در زمان مشخص بزنید.دروس عمومی زمان خاصی برای تست زدن دارن و دروس اختصاصی هم همینطور!

برای اینکه بیشتر با برنامه ریزی آشنا شی بد نیست سری هم به مقاله برنامه درسی برای کنکور بزنی.

 

 

جهت دریافت برنامه ریزی طرح الماسی  پنگوئن

فرم زیر رو پر کن

"*" زمینه های مورد نیاز را نشان می دهد

 

چطور درس‌هایی که ازشون متنفریم رو بخونیم؟

 

یکسری درس‌ها هستن که ممکنه بعد از قبولی در دانشگاه دیگه رنگ اون رو نبینی اما برای اینکه نتیجه خوبی بگیری باید اون‌ها رو بخونی. پس به جای اینکه غر بزنی که من عربی نمی خونم یا من از ریاضی بدم میاد با یک برنامه ریزی صحیح درس‌هایی که چندان علاقه‌ای به اون‌ها نداری رو مطالعه کن. تصورت این باشه که این درس‌ها چقدر در آینده خودت تاثیر گذاره و درصد بالای اون‌ها میتونه مسیر زندگی‌ات رو عوض کنه.

البته میتونی از سیستم پاداش و مجازات هم استفاده کنی. بعد از اینکه برنامه درسی خودت رو اجرا کردی به خودت جایزه بده، مثلاً با خودت بگو «بعد از تموم کردن این فصل یه میان وعده خوشمزه میخورم.» یا «اگه تمام برنامه امروز رو اجرا کردم، می‌تونم امشب سریال مورد علاقم رو ببینم.».

مسلما ساعت‌های خوندن درسی که بهش علاقه نداری تو رو خسته و بی حوصله میکنه پس با پاداش دادن به خودت مطالعه این درس‌ها رو به فعالیتی لذت بخش تبدیل کن.

 

 

مشاوره و برنامه ریزی پنگوئن چجوریه؟

 

خب  میدونم روزای سخت و پر استرسی دارین ولی نگران نباشین ما بهتون کمک میکنیم.تو پکیج مشاوره و برنامه ریزی پنگوئن به صورت روزانه بهتون برنامه تخصصی داده میشه،هر شب با مشاورتون در ارتباطین و میگین چیکارا کردین،تکنیک های مطالعه و تست زنی بهتون گفته میشه،نکات مهمه برنامه ریزی هم بهتون میگیم،خلاصه تنهاتون نمیزاریم.

و اما مشکلی که همه دچار اون میشن رو هم حل میکنیم،اون مشکل چیه؟افت انگیزه و استرس.مشاورامون بهتون مشاوره انگیزشی میدن تا روز کنکور عقب نمونین و بتونین به هدفتون برسین.نگران هیچی نباشین!ما کنارتونیم تا احساس تنهایی نکنین.

اما چند نکته مهم برای موفقیت 

 

۱_برنامه ریزی درستی داشته باش

۲_مشاوره انگیزشی خوبی داشته باش

۳_مدیریت زمان داشته باش

۴_تکنیک های مطالعه و تست زنی رو یاد بگیر

۵_هوشمندانه تلاش کن

 

و اما زمان رو از دست نده!

این روزها برنمیگرده!

تو میتونی!

فقط کافیه بخوای و از الان شروع کنی!

ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 اگه سوالی داری بپرس، اگه نظری داری بگو...
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سحر

سلام من درخواست دادم ولی کسی تماس نگرفت؟؟ راستی از مشاوره ای ک میدید هزینه ای دریافت می‌کنید؟؟