برای ارتباط با مشاوران کنکور پنگوئن فرم زیر را پر نمایید.
در تمامی ساعت شبانه روز میتوانید با مشاورین پنگوئن ارتباط برقرار کنید.

با پنگوئن به رویاهایت برس
بستن

ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه‌ها

با پنگوئن کنکور را دور بزن

 

اگه کنکور ندادی،اگه کنکور دادی و رتبت خوب نشده،اگه میخوای تغییر رشته بدی،اگه دوباره میخوای درس بخونی،اگه انگیزه نداری،اگه اطلاعاتی در مورد رشته ها نداری و هر موضوعی دیگه ذهنتو مشغول کرده با خواندن مقاله زیر میتونی به راحتی به آرامش برسی و به راحتی و بدون دردسر در بهترین رشته و دانشگاه به تحصیل خودت ادامه بدی و آینده درخشانی برای خودت رقم بزنی! برای مشاوره آنلاین و تلفنی می تونی همین حالا با ما تماس بگیری.

 

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه چجوریه؟

 

در اکثر رشته ها و دانشگاه ها میتونی بدون کنکور و با تاثیر معدل ثبت نام کنی اما به شرطی که با توجه به معدلت،بهترین انتخاب رشته بدون کنکور را داشته باشی.برای بدون کنکور هم باید انتخاب رشته کنی و این بسیار مهم است که اگه انتخاب رشته اصولی نداشته باشی ممکنه جایی قبول نشی!بنابراین شما میتونید با مشاوران ثبت نام دانشگاه بدون کنکور پنگوئن تماس بگیری و از طرح الماسی انتخاب رشته بدون کنکور پنگوئن استفاده کنی تا جشن قبولی در بهترین رشته و دانشگاه رو بگیری!

 

با انتخاب رشته بدون کنکور هوشمندانه پنگوئن آینده خودتو تضمین کن!

 

 

ثبت نام بدون کنکور تلفنی پنگوئن

 

شما می توانید از هر شهر و منطقه ای که هستید به راحتی به صورت تلفنی با مشاوران پنگوئن تماس بگیری و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه خودت رو انجام بدی و همچنین در مورد رشته ها و آینده شغلی هر رشته از مشاوران پنگوئن راهنمایی بگیری تا بتونی در بهترین رشته و دانشگاه به تحصیل خودت ادامه بدی.

 

 

ویژگی های انتخاب رشته بدون کنکور تلفنی پنگوئن:

 

  1. مشاوره تخصصی رشته های تحصیلی
  2. مشاوره تخصصی دانشگاه ها
  3. اولویت بندی رشته ها
  4. اولویت بندی دانشگاه
  5. بررسی و انجام صحیح انتخاب رشته
  6. مشاوره انگیزشی
  7. برسی تخصصی بازارکار احتمالی آینده ی شغلی رشته های تحصیلی
  8. بررسی تخصصی و مقایسه رشته های تخصصی

 

 

ثبت نام بدون کنکور حضوری پنگوئن

 

آیا میدانستید انتخاب رشته هوشمندانه به شما کمک میکند که با معدل پایین هم بتوانید در بهترین رشته و دانشگاه قبول شوید؟فقط کافیه انتخاب رشته اصولی و صحیح داشته باشید،بنابراین میتوانید به صورت حضوری از مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پنگوئن استفاده کنید تا جشن قبولی در بهترین رشته و دانشگاه را در کنار خانواده و دوستان بگیرید!

 

 

ویژگی های انتخاب رشته بدون کنکور حضوری پنگوئن:

 

  • مشاوره تخصصی رشته های تحصیلی
  • مشاوره تخصصی دانشگاه ها
  • اولویت بندی رشته ها
  • اولویت بندی دانشگاه
  • بررسی و انجام صحیح انتخاب رشته
  • مشاوره انگیزشی
  • برسی تخصصی بازارکار احتمالی آینده ی شغلی رشته ها
  • بررسی تخصصی و مقایسه رشته های تحصیلی

 

جهت ثبت نام بدون کنکور 

با مشاوران پنگوئن تماس بگیرید

 

 

در چه رشته ای و چه دانشگاهی می توانم بدون کنکور ثبت نام کنم؟

 

 

توجه داشته باشید که شما نمیتوانید در تمامی رشته ها و دانشگاه ها به صورت بدون کنکور وارد شوید،رشته ها و دانشگاه های خاصی هستند که شما می توانید در آن به تحصیل خود ادامه دهید که می توانید لیست رشته ها و دانشگاه ها رو از مشاوران تخصصی ثبت نام بدون کنکور پنگوئن بگیرید.

 

 

 

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

آیا تا به حال با خود فکر کرده اید که میتونید به راحتی و بدون کنکور در دانشگاه آزاد درس بخونید؟این امر ممکن پذیر هست و شما میتونید با یک انتخاب رشته اصولی و صحیح در بهترین رشته در دانشگاه آزاد تحصیل کنید،البنه نوع رشته و دانشگاهی که میخواهید برید اهمیت بالایی داره،به طور مثال دانشگاه علوم تحقیقات بهترین دانشگاه آزاد ایران هست اما هر رشته ای رو بدون کنکور نداره،و در آخر بگم چون بدون کنکور بر اساس معدل هست پس انتخاب رشته بدون کنکور امری مهم و ضروری می باشد.

 

 

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

 

خب اگه شما قصد ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور را دارید و شرایط مدرک تحصیل و معدل رو داشته باشید و یک انتخاب رشته بدون کنکور اصولی داشته باشید میتونید به راحتی و بدون کنکور وارد دانشگاه شوید.توجه داشته باشید ثبت نام بدون کنکور پیام نور باید هوشمندانه باشد تا بتوانید با توجه به معدل خودتون در بهترین دانشگاه قبول شوید.فرصت رو از دست ندهید و برای ادامه تحصیل خود در بهترین رشته و دانشگاه از طرح الماسی ثبت نام بدون کنکور پنگوئن استفاده کنید.

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری

 

سوال و دغدغه اصلی داوطلبان و دانش آموزان این است که آیا می توان بدون کنکور وارد داشگاه سراسری شد؟در جواب این سوال می توان گفت بله .شما میتونید به راحتی وارد دانشگاه سراسری شوید به شرطی که یک انتخاب رشته بدون کنکور سراسری اصولی داشته باشید،توجه داشته باشید که انتخاب رشته درست و اصولی از معدل شما هم مهم تر هست و تاثیر بسزایی در قبولی شما دارد.پس این مهم رو از دست ندین و با یک انتخاب درست آینده خودتون رو تضمین کنین.

 

زمان را ازدست نده،موفقیت همین نزدیکیست!

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

 

اگر شاغل هستید،متاهل هستید،انگیزه خودتون رو از دست دادید میتونید با ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی در نزدیکترین دانشگاه به محل زندگی و کار خود به تحصیل خودتون ادامه بدید و علاوه بر تحصیل به خانواده و شغل خود هم برسید،البته توجه داشته باشید که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بر اساس معدل و رشته شماست که با یک انتخاب رشته اصولی و دقیق میتونید بهترین انتخاب رو داشته باشید و در نتیجه آینده درخشانی برای خود رقم بزنید!

 

ولی اگر قصد دارید در کنکور شرکت کنید، پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله برنامه درسی برای کنکور بزنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 اگه سوالی داری بپرس، اگه نظری داری بگو...
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments