برای ارتباط با مشاوران کنکور پنگوئن فرم زیر را پر نمایید.
در تمامی ساعت شبانه روز میتوانید با مشاورین پنگوئن ارتباط برقرار کنید.

با پنگوئن به رویاهایت برس
بستن

بودجه بندی کنکور

 

بودجه بندی کنکور

 

یکی از مهم ترین مواردی که هر داوطلب کنکور سراسری باید بداند، بودجه بندی کنکور می باشد. اطلاع از بودجه بندی به شما کمک می کند تا مطالبی که پر سؤال می باشند را با دقت و تمرکز بیشتری بخوانید و تست بزنید. اطلاع از بودجه بندی کنکور 98 باعث مدیریت زمان شما می شود و با علم بر آن می توانید وقت بیشتری را در مورد مباحث مهم و پر تکرار کنکور سراسری صرف کنید و با یک برنامه ریزی درسی اصولی و مناسب به اهداف خود در کنکور برسید. پس باید از بودجه بندی کنکور مطلع باشید و در برنامه ریزی روزانه، هفتگی و ماهانه خود با توجه به بودجه بندی سؤالات کنکور سراسری عمل نمایید. جهت اطلاع دقیق از بودجه بندی کنکور پیشنهاد می شود با مشاوران تخصصی کنکور پنگوئن تماس حاصل فرمایید و مشاوران پنگوئن راهنمایی لازم را به شما کرده و تمام نکات را برای شما بیان نمایند.

 

بودجه بندی کنکور تجربی

 

بودجه بندی کنکور تجربی شامل چهار بخش زیست شناسی، ریاضی، فیزیک، شیمی و زمین می باشد و تعداد سؤالات زیست شناسی کنکور تجربی 98، 50 سؤال می باشد. از آنجا که زیست شناسی مهم ترین درس داوطلبان کنکور تجربی می باشد توصیه می شود که اطلاعات کاملی از بودجه بندی زیست کنکور تجربی داشته باشید. هم چنین بودجه بندی سؤالات درسی شیمی کنکور 98 تجربی، 35 سؤال را به خود اختصاص داده است. در ادامه بخش های بودجه بندی تجربی به درس فیزیک می رسیم که 30 سؤال دارد و بودجه بندی سؤالات ریاضی کنکور تجربی نیز شامل 30 سؤال می باشد و درس زمین شناسی در بودجه بندی تجربی، 25 سؤال را در بر می گیرد. ما در ذیل بودجه بندی کنکور تجربی را به طور کامل ارائه داده ایم که می توانید با آگاهی از آن و با یک برنامه ریزی صحیح به بهترین نتایج برسید.

بودجه بندی کنکور را از مشاوران پنگوئن بخواهید!

 

بودجه بندی کنکور ریاضی

 

بودجه بندی کنکور ریاضی شامل دو بخش عمومی و اختصاصی می باشد که بودجه بندی ریاضی دروس اختصاصی شامل دروس ریاضیات، فیزیک و شیمی می باشد. بودجه بندی سؤالات کنکور ریاضی در درس ریاضیات، 55 سؤال می باشد که به طور میانگین 24 سؤال از دیفرانسیل و ریاضی  طرح می شود، هم چنین 8 سؤال از هندسه پایه در بودجه بندی کنکور ریاضی جای می گیرد و از درس هندسه تحلیلی معمولاً  8 تست در کنکور می آید و تعداد سؤالات درس گسسته، جبر و احتمال و آمار در کنکور ریاضی 98 به 15 می رسد.درس فیزیک در بودجه بندی ریاضی، 45 سؤال دارد و بودجه بندی سؤالات درس شیمی در کنکور ریاضی 98، 35سؤال می باشد که ما جهت آگاهی کامل شما از بودجه بندی کنکور ریاضی به تفکیک هر مبحث و هر سال، فایل زیر را قرار داده ایم.همچنین شما می توانید با مشاوران کنکور تخصصی ریاضی پنگوئن تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم در این زمینه را کسب نمایید. پیشنهاد می کنیم سری به مقاله « یک ماهه کنکور را قورت بده » بزنید.

 

بودجه بندی کنکور انسانی

 

داوطلبان کنکور انسانی باید اطلاع دقیقی از بودجه بندی کنکور انسانی داشته باشند که با  تمرکز وقت بیشتری را صرف سؤالات مهم و پر تکرار کنکور انسانی نمایند. کنکور انسانی شامل دو بخش دروس عمومی و اختصاصی می باشد که بودجه بندی انسانی دروس اختصاصی را توضیح میدهیم و سپس بودجه بندی کنکور انسانی 98 را در اختیار شما قرار خواهیم داد. تعداد سؤالات ریاضی کنکور انسانی، 20 عدد می باشد و درس اقتصاد شامل 15 سؤال از بودجه بندی کنکور انسانی می باشد، همچنین سؤالات زبان و ادبیات فارسی تخصصی در کنکور 98 به 30 سؤال می رسد و سهم درس عربی تخصصی در بودجه بندی انسانی98، 20سؤال می باشد. تعداد سؤالات تاریخ و جغرافیا در کنکور انسانی 30سؤال است و سؤالات علوم اجتماعی در بودجه بندی کنکور انسانی، 20 عدد می باشد. در ضمن 25 سؤال از کنکور انسانی، سهم درس فلسفه و منطق است و در نهایت درس روانشناسی، 20 سؤال را در بودجه بندی کنکور انسانی 98 به خود اختصاص داده است.

 

 

 

بودجه بندی عمومی کنکور

 

بخشی از بودجه بندی کنکور، بودجه بندی عمومی کنکور می باشد که در بین گروه های آزمایشی کنکور ، بین گروه های ریاضی، تجربی، هنر و زبان مشابه می باشد و بودجه بندی عمومی کنکور انسانی با سایر گروه ها متفاوت است. بودجه بندی دروس عمومی کنکور شامل چهار درس می باشد. ادبیات مهم ترین درس آن است و شامل 25 سؤال می باشد. درس دین و زندگی 25 سؤال از بودجه بندی عمومی کنکور 98 را به خود اختصاص داده است. هم چنین از درس عربی در کنکور سراسری، 25 سؤال می آید و در نهایت در بودجه عمومی کنکور، 25 سؤال از درس زبان طرح می شود. از آن جا که اطلاع از بودجه بندی عمومی کنکور 98 به شما کمک خواهد کرد که با تمرکز و دقت بیشتری مباحث مهم را فرا گیرید، ما در ذیل بودجه بندی کامل دروس عمومی را در اختیار شما قرار داده ایم. همچنین شما می توانید با مشاوران پنگوئن تماس بگیرید و از جزئیات بودجه بندی عمومی کنکور مطلع شوید تا با اطلاعات بیشتر برنامه ریزی نمایید و در نهایت به هدف خود یعنی قبولی در کنکور برسید.

 

 

 

 

 

بودجه بندی کنکور زبان

 

بودجه بندی کنکور زبان شامل دو بخش دروس عمومی و دروس اختصاصی می باشد که بودجه بندی دروس اختصاصی کنکور زبان فقط شامل درس زبان تخصصی می باشد که با توجه به نوع زبان اختصاصی می تواند شامل یکی از زبان های انگلیسی، فرانسه و آلمانی باشد که ما در  زیر، بودجه بندی کنکور زبان را در اختیار شما قرار داده ایم که با استفاده از بودجه بندی زبان 98 و تنظیم یک برنامه ریزی درسی مناسب می توانید رتبه ی خوبی را در کنکور زبان کسب نمایید و در بهترین دانشگاه قبول شوید و آینده درخشانی برای خود رقم زنید.

 

Grammer سراسری 94 سراسری95 سراسری96
شکل گذشته افعال مدال 1
زمان ها 1 1 1
ربطه دهنده ها عبارات قیدی 2
شرطی ها 2 1 1
وجه وصفی 1 1
ساختارهای اجتناب از تکرار 1
معلوم/مجهول 1
شکل خلاصه شده عبارت وصفی 1 1
افعال کمکی(دو مدال) 1 1 1
ضمایر 1
نقل قول ها 1
جمله واره ها 1
ترتیب صفات 1
وارونه سازی 1
شکل فعل دوم 1
ضمایر موصولی 2
تشدید کننده ها 1
vocabulary 15 15 15
Wordorder 15 15 15
Language Function 5 5 5
Close test 10 10 10
reading 15 15 15

 

بودجه بندی کنکور هنر

 

بودجه بندی کنکور هنر شامل دو بخش دروس عمومی و اختصاصی می باشد که بودجه بندی دروس اختصاصی کنکور هنر از درس درک عمومی هنر، 30 سؤال طرح می شود و 30 سؤال از بودجه بندی هنر به درس درک عمومی ریاضی- فیزیک اختصاص می یابد و 20 سؤال از درس ترسیم فنی در کنکور هنر 98 می آید و از درس خلاقیت تصویری و تجسمی در بودجه بندی کنکور هنر، 20 تست مطرح می شود. همچنین سهم درس خلاقیت نمایشی در بودجه بندی هنر، 20 سؤال است و 20 سؤال نیز در برگیرنده ی درس خلاقیت موسیقی می باشد و در نهایت در بودجه بندی کنکور هنر 98، 20 تست از درس خواص مواد طرح می شود. در ذیل می توانید بودجه بندی دقیق و کامل کنکور هنر 98 را مشاهده نمایید که می تواند کمک شایانی به موفقیت شما در کنکور 98 نماید.

 

در انتها پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله برنامه درسی برای کنکور بزنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 اگه سوالی داری بپرس، اگه نظری داری بگو...
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments