برای ارتباط با مشاوران کنکور پنگوئن فرم زیر را پر نمایید.
در تمامی ساعت شبانه روز میتوانید با مشاورین پنگوئن ارتباط برقرار کنید.

با پنگوئن به رویاهایت برس
بستن

همین حالا بهترین رشته رو انتخاب کن

نمی‌دونی خودت انتخاب رشته کنی یا بسپاریش به مشاور؟

 

حالا که به سلامتی با هم از شش تا خان گذشتیم و فقط مونده غول انتخاب رشته، بد نیست به این چالش ذهنی که برامون پیش میاد پاسخ بدیم: آیا خودمون می‌تونیم انتخاب رشته کنیم یا حتماً باید با یه مشاور حرفه‌ای مشورت کنیم؟

انتخاب رشته با مشاوران حرفه ای

اگه داری این متن رو می‌خونی بذار خیالت رو راحت کنم که جزء خوش شانس‌های این جهان هستی و دلیلش هم اینه که حداقل همین حالا متوجه این موضوع می‌شی که ثانیه‌های عمرت به قدری با ارزش هستن که نباید اصلاً تو مبحث مهم انتخاب رشته اشتباه کنی!

حالا چرا دارم این حرف رو می‌زنم؟ چون من کسی بودم که خودم انتخاب رشته کردم و فکر می‌کردم خیلی حالیمه ولی اشتباه کردم و بعد این همه سال هنوز هم دارم تاوانشو پس می‌دم. به غیر من، توی این سال‌ها، آدمای زیادی رو دیدم که از انتخاب‌هاشون پشیمون شدن. پس اگه قبول داری انتخاب رشته مهمه و می‌تونه روی آینده‌ات تاثیر خیلی زیادی بگذاره، با ما همراه باش که بگیم از کجا شروع کنیم تا بتونیم مسیر رو درست طی کنیم!

مشاور حرفه‌ای حتماً بهتر از تو انتخاب می‌کنه

اصلاً نباید توی این موضوع شک کنی! اینکه الان چی دوست داری یا فکر می‌کنی چون پسر خالت فلان رشته رو انتخاب کرده و موفق شده تو هم می‌شی، نه اینکه مهم نباشه ولی اینا دلایل محکمه پسندی برای انتخاب یک رشته‌ی خاص نیست!

برای حرفه‌ای بودن در این زمینه باید بتونی چند وجهی باشی! یعنی چی؟ یعنی بتونی بین علاقه، بازار کار در آینده، توانایی علمی، وضعیت زندگی، خصوصیات شخصیتی و کلی موارد دیگه یه تناسب منطقی ایجاد کنی. حالا اگه فکر می‌کنی می‌تونی بدون کمک یه مشاور حرفه‌ای این کارو کنی که بسم الله ولی یادت باشه احتمال اینکه اشتباه کنی و فردا پس فردا پشیمون شی زیاده! راستی اگه می خوای « 6 راز مهم انتخاب رشته که هیچ کس نمی داند » رو بدونی همین الان کلیک کن.

انتخاب رشته‌ی صحیح، رمز موفقیت در قبولی

"*" زمینه های مورد نیاز را نشان می دهد

چرا تجربه در انتخاب رشته حرف اول رو می‌زنه؟

 

تجربه حرف اول رو می‌زنه چون شمایی که داری در کنکور شرکت می‌کنی از تراز، رتبه و رشته‌ی قبولی افرادی که در سال‌های گذشته در جایگاه شما بودن اطلاعی نداری! البته اینم یادت باشه هر مشاوری نمی‌تونه بهت کمک کنه که بهترین رشته‌ها رو انتخاب کنی باید کسی رو پیدا کنی که ضمن اینکه تجربه داره، به طور دقیق شرایطت رو آنالیز می‌کنه و به ترتیب رشته محل‌ها رو متناسب با ویژگی‌های منحصر به فرد خودت پشت هم ردیف می‌کنه!

 

انتخاب رشته‌ کنکور سراسری با پنگوئن

با انتخاب رشته هوشمندانه‌ی پنگوئن آینده‌ی خودتو تضمین کن!

"*" زمینه های مورد نیاز را نشان می دهد

با هر رتبه‌ای که داری بهترین نتیجه رو بگیر!

 

یکی از دغدغه‌های اصلی همه‌ی داوطلبان اینه که مگه میشه با رتبه‌ی x، جایی قبول شد؟ در جواب باید بگیم «بله» اگه مجاز شناخته شده باشی چرا که نه، البته به شرطی که بهترین انتخاب رشته رو داشته باشی. یادت نره هر سال تعداد زیادی از داوطلبان کنکور به دلیل انتخاب رشته‌ی غیر اصولی نمی‌تونند در دانشگاه مناسبی قبول شن! نمی‌خوای یکی از اونا باشی که!

اصول صحیح انتخاب رشته چیه؟

 

انتخاب رشته کشکی نیست عزیز من! برای خودش دب‌دبه و کب‌کبه‌ای داره! ولی حالا برای اینکه با اصول اولیه‌ی اون یکم آشنایی داشته باشی می‌تونیم به طور خلاصه موارد زیر رو برای یک انتخاب رشته‌ی اصولی مد نظر قرار بدیم:

 

قوانین انتخاب رشته

یادت باشه تو فقط یکبار انتخاب رشته می‌کنی و جبران اشتباه تو این زمینه خیلی سخته!

با انتخاب رشته‌ی پنگوئن به رویاهات برس!

 

انتخاب رشته حتی از کنکور هم مهم‌تره و اگه رتبه‌ی خوبی هم کسب کنی ولی انتخاب رشته درست و اصولی نداشته باشی ممکنه نتیجه خوبی نگیری! پس باید انتخاب رشته هوشمندانه‌ای داشته باشی تا بتونی از بقیه جلو بزنی و جشن قبولی در بهترین رشته و دانشگاه رو بگیری.

انتخاب رشته‌ی حضوری پنگوئن! پاشو بیا اینجا منتظرتیم!

مشاور حضوری انتخاب رشته

لطفاً از اون دسته از آدما نباش که الان اشتباه می‌کنن و بعداً کاسه‌ی چه کنم چه کنم به دستشون می‌گیرن! اگه امروز درست انتخاب کنی به امید خدا فردا هم از انتخاب خودت راضی خواهی بود. اینو از من به یادگار داشته باش که هیچ لزومی نداره که همه‌ی کار‌ها رو خودمون انجام بدیم. لازمه که هر کاری رو به متخصص اون بسپاریم. پس فرصت رو از دست نده و برای رزرو انتخاب رشته‌ی حضوری پنگوئن همین حالا با ما تماس بگیر.

نمیتونی بیای اینجا؟ پس برای انتخاب رشته باهامون تماس بگیر

انتخاب رشته مشاوره پنگوئناین روزا که سرمون به کرونا گرمه، موندن تو خونه می‌تونه بهترین انتخاب باشه. حالا صرف نظر از اینکه هوا تو تابستون گرمه و تو زمستون سرد، معمولاً رفت‌و‌آمد کار زیاد راحتی نیست! به همین خاطره که بهترین گزینه توی این دوران می‌تونه مشاوره‌ی انتخاب رشته آنلاین باشه.

انتخاب رشته تلفنی پنگوئن بهمون این امکان رو می‌ده تا هم در زمان صرفه‌جویی کنیم هم در حالی‌که زیر باد کولر نشستیم، بهترین رشته رو انتخاب کنیم.

مشاوره‌ی انتخاب رشته‌ی حضوری و تلفنی پنگوئن در دو جلسه انجام می‌شه که در جلسه اول در مورد رشته‌های تحصیلی و آینده‌ی شغلی با هم به بحث می‌نشینیم و سعی می‌‍کنیم انگیزمون رو بالا ببریم و در جلسه‌ی دوم هدف رو شناسایی می‌کنیم و با همدیگه بهترین انتخاب رو انجام می‌دیم.

انتخاب رشته کنکور پنگوئن

انتخاب رشته‌ی سراسری پنگوئن 

کی منکره اینه که هدف اول همه‌ی داوطلبان کنکور قبولی در بهترین رشته و دانشگاهه؟ کی دوست نداره دانشگاهی قبول شه که هزینه‌هاش توسط دولت پرداخت می‌شه؟ پس از اونجایی که قبول شدن تو دانشگاه‌های سراسری سخت‌تره، انتخاب رشته‌شون هم حرفه‌ای‌تره!

انتخاب رشته‌ی آزاد پنگوئن

دانشگاه آزاد هم رشته‌های بسیار متنوعی رو ارائه می‌ده ضمن این که واحد‌های این دانشگاه‌ها بسیار زیادن. بنابراین اینکه کدوم رشته در کدوم واحد دانشگاهی ارائه می‌شه یا اینکه کدوم واحد تراز بالا‌تری داره اکثرا بچه‌ها رو گیج می‌کنه! ولی نگران نباشین ما این جاییم!

انتخاب رشته‌ی بدون کنکور پنگوئن

تحصیل بدون کنکور هم که دیگه تکلیفش معلومه و حکم همون “هلو برو تو گلو” رو داره! البته این موضوع چیزی از ارزش انتخاب رشته‌ی حرفه‌ای کم نمی‌کنه چون پذیرش بدون کنکور بر اساس معدله و اگه انتخاب درستی نداشته باشی ممکنه یا کلاً قبول نشی یا جای خوبی قبول نشی.

جهت انتخاب رشته‌ی کنکور

فرم زیر رو پر کن

"*" زمینه های مورد نیاز را نشان می دهد

راستی اگه فکر می کنی به هیچ وجه رشته و دانشگاه دلخواهت رو قبول نمی شی و به فکر شرکت مجدد تو کنکور سال آینده ای، پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله برنامه ریزی درسی برای کنکور بزنی.

ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 اگه سوالی داری بپرس، اگه نظری داری بگو...
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
هدیه

سلام خسته نباشید
هزینه داره مشاوره تلفنی شما ؟

استاد مصدری

سلام مشاوره اولیه رایگانه